Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

„Blogas“ maistas – ne visada blogai PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Alina Goršenina | 2010 m. gruodžio 19, Sekmadienis, 09:33

Ar prisimenate posakį: viskas, kas skanu – nesveika? Džiugi naujiena – jis tikrai netiks visais gyvenimo atvejais. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad „blogas“ maistas dažnai net labai teigiamai veikia sveikatą.

Kaip ir kodėl?


Šokoladas. Šokoladas yra laikomas afrodiziaku, nes į jo sudėtį įeina l-argininas, pagrindinė Viagros sudedamoji dalis. Jis gali apsaugoti nuo širdies ligų, suskystinti kraują ir sumažinti cholesterolio kiekį. Šokoladas taip pat turi ir kitos medžiagos – teobromino, gydančio kosulį. Harvardo universiteto mokslininkai eksperimentais įrodė, kad jei valgysite šokoladą bent 3 kartus per mėnesį, gyvensite net metus ilgiau, nei tie, kurie šokoladu nesmaližiauja.

Taip: Valgykite juodąjį šokoladą. Jame yra ne mažiau nei 70 proc. kakavos, o kaip tik ji ir yra sveikiausia šokolado sudėtinė dalis.

Ne: Atsisakykite pigaus nekokybiško šokolado. Visų pirma, pastarajame yra daug palmių aliejaus, kuriame gausu cholesterolio. Antra, pigiame šokolade yra kur kas mažiau kakavos ir daug daugiau cukraus.

Kofeinas. Puodelis kavos prieš treniruotę padeda sudeginti daugiau kalorijų. Kofeinas yra stimuliuojanti medžiaga, jis pakelia metabolizmą, skatina mankštintis intensyviau ir taip sudeginti daugiau kalorijų. Tačiau jei prieš treniruotė gersite kavos, suvartokite daugiau skysčių, nes kava skatina skysčių išsiskyrimą ir organizmas netenka daugiau drėgmės. Kofeinas taip pat sumažina diabeto riziką ir saugo nuo vidurių užkietėjimo.

Taip: Gerkite juodą kavą, nes ji turi mažiau kalorijų.

Ne: Venkite kalorijų bombos – kavos su šokoladu ir grietinėle.

Riebalai. Riebalai – tikrai geras dalykas. Tai – ląstelių statybinė medžiaga. Visiškai atsisakyti riebalų ir cholesterolio – ne pati geriausia idėja. Daugelis ekspertų mano, kad „gerieji“ riebalai gaunami tik iš riešutų, alyvų aliejaus ir žuvies. Tačiau pasak naujausių mokslinių tyrimų, būtent jautienos ir avienos riebaluose yra medžiagų, sumažinančių vėžio ir širdies ligų riziką.

Taip: Daržovių salotoms nepašykštėkite alyvuogių aliejaus.

Ne: Vis dėlto nepersistenkite ir nepiktnaudžiaukite riebalais, juolab su saldumynais.

Raudona mėsa. Raudona mėsa išgyvena savo renesansą. Viena priežasčių – be jos sunku gauti pakankamą organizmui reikalingos geležies, baltymų ir cinko kiekį. Menstruacijų metu moterys yra linkusios į mažakraujystę. Jos simptomai – nuovargis, svaigulys, pasunkėjęs kvėpavimas. Geležies dažnai trūksta ir vegetarams, nes pagrindinis geležies šaltinis – raudona mėsa.

Taip: Valgykite daug daržovių. Taip, raudona mėsa – pagrindinis geležies šaltinis, bet daržovės tau taip pat labai reikalingos.

Ne: Per daug raudonos mėsos padidina osteoporozės riziką. Todėl nevalgykite jos kasdien, keleto kartų per savaitę tikrai užteks.

 

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla