Maxima skelbia žymiai atpiginusi būtiniausius maisto produktus

VTV.LT

 Prognozuojant, kad gyventojų perkamoji galia šildymo sezono metu dar labiau kris, Maxima bendrovė skelbia nusprendusi atpiginti beveik 1000 būtiniausių maisto produktų. Kaip rašoma bendrovės išplatintame pranešime, jau nuo vakar parduotuvėse iki 25 proc. pigiau kainuoja duona, šviežia mėsa ir mėsos gaminiai, pieno produktai, makaronai, aliejus ir kt. Bendrovė paskaičiavo, kad priėmus tokį kainų mažinimo sprendimą, pirkėjai kiekvieną mėnesį parduotuvėje sutaupys iš viso 2,5 milijonų litų.

 

 

„Vartojimas ir toliau sparčiai mažėja, pirkinių krepšelis traukiasi, o kaina žmonėms tampa bene svarbiausiu kriterijumi, sprendžiant, kokius produktus pirkti ar į kokį prekybos centrą užsukti. Siekdami išlikti konkurencingi, mes nusprendėme ženkliai sumažinti būtiniausių maisto produktų kainas, suteikiant galimybę žmonėms būtiniausius maisto produktus įsigyti pigiau“, – sako G. Jasinskas.  

 

Pasak jo, kainos sumažintos Maxima tinklo nuosavais prekių ženklais pažymėtai produkcijai bei daugeliui populiarių ir plačiai vartojamų produktų, kuriuos dažniausiai renkasi vidutines bei žemesnes pajamas gaunantys pirkėjai.

 

Maxima prekybos tinkle per tūkstantis būtiniausių kasdienių maisto produktų atpiginti nuo 5 iki 25 procentų. Visos daugiau nei 10 proc. atpigusios prekės Maxima parduotuvėse nuo šiol ženklinamos specialiu ženklu ATPIGO.

 

Duona ir jos gaminiai atpigo iki 22 procentų. Daugiausiai atpiginta „Vilniaus duonos“, „Biržų duonos“, Plungės duonos“ gaminių. Šviežia mėsa (daugiausia – kiauliena) Maxima parduotuvėse atpigo iki 10 proc., mėsos gaminiai (virtos ir rūkytos dešros bei dešrelės) – iki 20 proc., pienas bei pieno produktai  (grietinė, sviestas, sūris, varškė – iki 26 procentų.

 

Vidutiniškai nuo 10 iki 25 proc. atpigintos greitai negendančios (bakalėjos) prekės. Pigo aliejus, makaronai, majonezas, margarinas, įvairios kavos bei arbatos rūšys, riešutai. Iki 20 proc. pigo ir saldainiai bei šokoladas, iki 15 proc. – „Milupa“ ir „Similac“ kūdikiams skirti pieno mišiniai.

 

Pirminiais skaičiavimais, Maxima bendrovei nusprendus atpiginti būtiniausius maisto produktus, kiekvieną mėnesį pirkėjai sutaupys iš viso per 2,5 milijonus litų.

 

Pasak G. Jasinsko, sprendimas mažinti kainas priimtas buvo būtent dabar, nes artėja šildymo sezonas ir žmonės pradės dar labiau taupyti ir riboti vartojimą, kuris, palyginus su ankstesniais metais, rugsėjį nukrito iki 17 procentų. „Nepaisant prastėjančios ekonominės situacijos ir ženkliai sumažėjusios vartojimo Maxima prekybos tinklas ir toliau sieks pirkėjams sunkmečiu pasiūlyti kokybiškus gaminius, mažas kainas ir taupymo galimybę“, – teigia jis.

 

Tai jau antras ženklus produktų piginimas nuo šių metų pradžios. Pirmąkart apie populiariausių maisto produktų atpiginimą Maxima bendrovė pirmoji iš prekybos tinklų paskelbė šių metų vasarį. Tąkart bendrovės sąskaita buvo sumažintos per 500 įvairių maisto produktų bei pirmojo būtinumo pramoninių prekių kainos.