Holivudo aktorius Bruce‘as Willis‘as reklamuos „Sobieski Platinum“

Žymus Holivudo aktorius Bruce‘as Willis‘as balandžio pradžioje atvyksta į Lietuvą dalyvauti naujo „Sobieski” produkto – „Sobieski Platinum” – reklamos filmavimuose ir fotosesijoje. „Belvedere S. A.” kompanijos „Sobieski” prekės ženklo ambasadoriumi Bruce‘as Willis‘as tapo praėjusiais metais, be to, aktoriui priklauso ir 3,3 proc. kompanijos akcijų. „VRS grupės” Lietuvoje sukurta reklama bus skirta Latvijos rinkai.

Lietuvoje Bruce‘as Willis‘as kartu su „VRS grupe” kurs reklamą naujam „Sobieski” prekės ženklo produktui – per platininius filtrus filtruotai aukščiausios kokybės degtinei „Sobieski Platinum”. Numatoma filmuoti Latvijos rinkai skirtą vaizdo reklamą ir surengti reklaminės kampanijos fotosesiją.

 
„Sukurti nepriekaištingą reklamą, dalyvaujant pasaulinio lygio žvaigždei – mums ne tik iššūkis, bet ir galimybė parodyti savo profesionalumą tarptautiniu mastu. Džiaugiamės, kad už kompanijos „Belvedere S.A.” rinkodarą atsakingi asmenys pasirinko būtent mus ir, tiesą sakant, gaila, kad dėl Lietuvoje galiojančių įstatymų šio mūsų darbo nepamatys mūsų šalies vartotojai”, – sako „VRS grupės” verslo plėtros direktorius Ringaudas Ručys.

„Šiuo metu „Sobieski” yra šeštas pagal populiarumą degtinės prekės ženklas pasaulyje. „Sobieski Platinum” reklamos kampanija Latvijoje, kurios veidas visam pasaulyje yra Bruce‘as Willis‘as, skatins pirkėjus skirti daugiau dėmesio produkto kokybei, o ne dizainui ar rinkodaros gudrybėms. Juk ir pats Bruce‘as Willis‘as garsėja reiklumu nepriekaištingai kokybei. Tik labai gaila, kad dėl Lietuvoje galiojančių įstatymų, negalime naudoti Bruce‘o Willis‘o veido vaizdo klipams Lietuvoje, todėl juo „džiaugsis” tik Latvijos gyventojai”, – sako bendrovės „Vilniaus degtinė” rinkodaros vadovas Juozas Daunys, atsakingas už prekių ženklo „Sobieski” populiarinimą Baltijos šalyse.

Pasak jo, praėjusį pavasarį pasirašydamas sutartį, pagal kurią įsipareigojo reklamuoti „Sobieski” degtinę, Bruce‘as Willis‘as teigė, kad jam svarbu, su kokiu prekės ženklu siejamas jo vardas. „Sobieski” degtinė žavi mane savo kokybe, autentiškumu ir prieinamumu”, – pranešime spaudai sakęs aktorius.

Ši reklamos kampanija skatins grįžti prie paprastų, autentiškų, bet aukščiausios kokybės alkoholinių gėrimų. Pasak jos rengėjų, šią idėja padiktavo rinkos tendencijos, nes vartotojai visame pasaulyje vis dažniau renkasi skonį, užuot ieškoję stiliaus.

 

Ar tai balandžio 1-osios pokštas ar tiesa, spręskite patys mielieji. Wink

{parasas}