Įmonių finansininkams ir buhalteriams apie Registrų centro kvalifikuotus elektroninius sertifikatus
Valstybės įmonės Registrų centro sertifikavimo centras pradėjo teikti sertifikavimo (kvalifikuoto el. parašo) ir laiko žymų formavimo paslaugas.
Sertifikavimo centro išduodamus kvalifikuotus sertifikatus šiuo metu galima naudoti saugiam elektroninių duomenų perdavimui:
1. Metinės finansinės atskaitomybės el. būdu valstybės įmonei Registrų centrui;
2. VMI Elektroninio deklaravimo sistemai (EDS);
3. Sodros Elektroninei draudėjų aptarnavimo sistemai (EDAS).
Kvalifikuotas sertifikatas el. parašui su laikmena kainuoja 99,61 Lt su PVM. Elektroninis parašas galios dvejus metus, o jo atnaujinimas dvejiems metams kainuos 7,75 Lt su PVM.
Kvalifikuotą sertifikatą elektroniniam parašui įsigyti gali bet kuris fizinis asmuo, Registrų centro filiale ar skyriuje užpildęs prašymą ir pateikęs galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Registrų centro filiale kvalifikuotą sertifikatą parengia per vieną darbo valandą, jei užsakomas Registrų centro filialų skyriuose – per vieną darbo dieną.
Daugiau informacijos apie Sertifikavimo centro paslaugas galima rasti tinklalapyje www.rcsc.lt arba paskambinus į Registrų centro konsultacinę tarnybą:
KONSULTACINĖ TARNYBA
Tel. (8 5) 268 8262, „Omnitel” ir „Bitė” klientams 1637
Darbo laikas: I-IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45 val.