„Omnitel“ rinkodaros bėdos – teisėjų rankose

www.alfa.lt

Naująja kainodara nepatenkinti mobiliojo ryšio operatorės „Omnitel“ klientai, norėdami nutraukti sutartis anksčiau termino, bendrovės teigimu, privalės sumokėti visą kainą už su nuolaida gautus telefonus.

Ryšių reguliuotojas mano kitaip nuolaidų grąžinti nereikia, todėl aiškaus atsakymo teks ieškoti teismuose, rašo „Verslo žinios“.

„Kadangi keičiasi sutarties sąlygos, klientai per mėnesį gali nutraukti sutartį nemokėdami sutartyje numatytų netesybų – baudų. Tačiau jie turėtų padengti bendrovės nuostolius, jiems suteiktas naudas, šiuo atveju grąžinti visą telefono aparatui įsigyti suteiktą nuolaidą“, – sakė „Omnitel“ atstovė Daiva Selickaitė.

Anot jos, „netesybos“ ir „naudos“ yra skirtingi dalykai.

 Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) Teisės taikymo skyriaus vedėjas Vygantas Vaitkus primena, kad, jei paslaugų teikėjas vienašališkai keičia sąlygas, abonentas gali nutraukti sutartį ir neprivalo mokėti netesybų.

„Mūsų nuomone, šiuo atveju „Omnitel“ negali reikalauti išeinančio kliento susimokėti ir už telefono aparatą“, sakė V. Vaitkus.

Jis remiasi teismų praktika ir tuo, kad, kiek RRT analizavo „Omnitel“ sutartis, jose nėra atskirai numatyta ir išskirta, kaip nutraukiant sutartį anksčiau termino turi būti kompensuojama būtent už telefono aparatą.

„Todėl RRT traktuoja, kad nuolaidos už telefonus lyg ir patenka į bendrų „netesybų“ sritį. Kadangi netesybų mokėti nereikia, nereikia sumokėti ir visos kainos už telefoną“, aiškino jis.