„Orlen lietuva“ tęsia derybas su „Lietuvos geležinkeliai“

Vilniuje įvyko AB „ORLEN Lietuva“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ atstovų susitikimas, kurio metu šalys susitarė pateikti pasiūlymus ir tęsti derybas dėl transportavimo tarifų  ir geležinkelio atšakos į Latviją atstatymo.

„Sprendžiant logistikos problemas, kurias laikome vienu svarbiausių įmonės iššūkių, mes labai tikimės iš „Lietuvos geležinkelių“ dalykinio požiūrio ir ekonomiškai efektyviausių  sprendimų.

 

Atsižvelgiant į tai, kad per dvejus metus įmonė neparodė jokių reikšmingų pastangų atstatyti nuardytą geležinkelio atkarpą ir į tai, kad įmonė jau šiandien už produktų vežimą link Klaipėdos uosto moka beveik dvigubai daugiau nei Baltarusijos klientai“, – sako „ORLEN Lietuva“ generalinio direktoriaus pavaduotoja logistikai Daniela Krelowska.

Nuo 2008 metų, kuomet buvo nuardytas 19 kilometrų ilgio geležinkelio ruožas į Rengę (Latvija), įmonė savo produktus priversta gabenti 118 km ilgesniu keliu.

„Abiejų pusių įsipareigojimai šiam procesui yra ypatingai svarbūs bendrovei „ORLEN Lietuva“ ir jos klientams, partneriams, darbuotojams, rangovams bei visiems, kuriems naudingas įmonės efektyvumas ir augimas“, – kalbėjo D. Krelovska. Pasak jos, klausimas, kodėl tokios trumpos geležinkelio atkarpos atstatymas trunka taip ilgai ir kodėl nėra jokių ženklių pokyčių, lieka neatsakytas.

„ORLEN Lietuva“ yra viena didžiausių įmonių Vidurio Europoje. Nuo 2006 metų į Lietuvos biudžetą įmonė sumokėjo apie 5,9 mlrd. Lt. Per pastaruosius ketverius metus bendros investicijos į gamyklos modernizavimą ir plėtrą siekia per 2 mlrd. Lt.

Siekdama užtikrinti veiksmingą įmonės darbą ir didinti pelningumą, „ORLEN Lietuva“ nuolat diegia naujas technologijas, vykdo investicinius projektus, modernizuoja valdymą. Visų šių veiksmų dėka gamyklos pajėgumai išnaudojami 99 procentais.

 

Šaltinis: orle.lietuva.lt

 

{parasas}