„Omnitel“ dovanodama nemokamus pokalbius gudrauja
„Gerbiamas Asmeninis vartotojau, visą vasarą pokalbiai didžiausiame Omnitel tinkle – nemokami“, – tokią žinutę šiomis dienomis gavo mobiliojo ryšio operatoriaus „Omnitel“ vartotojai, naudojantys ne vieną diskusiją sukėlusį „Asmeninį“ planą.
Asmeninis planas lieka
Tačiau, nors ir kalbėtų vien „Omnitel“ tinkle ir teoriškai neišleistų nė lito, plano vartotojas vis tiek gaus pagal praeitų metų vidurkį apskaičiuotą sąskaitą – „Asmeninio“ plano sąlygos nesikeičia. „Vartotojai mokės tą patį mokestį, bet visą vasarą kalbės nemokamai „Omnitel“ tinkle, dėl to daugiau pinigų galės išleisti pokalbiams kitose tinkluose“, – Alfa.lt sakė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė.
Paklausta, ar žmonės nėra apgaunami, kai skelbiama, jog pokalbiai nemokami, o vėliau atsiunčiama ta pati sąskaita, „Omnitel“ atstovė sakė, kad vartotojai šias sąlygas supranta: „Jie gauna visą informacija, kad nemokami yra tik pokalbiai „Omnitel“ tinkle, ir, patikėkite, žmonės tai supranta“. Pasak D.Selickaitės, vasaros akcija ypač naudinga tiems, kurie bijo viršyti kasmėnesinį prakalbamą minimumą.
Plano koncepcija pasikeitė
Nors „Asmeninio“ plano sąlygos nesikeičia, tačiau, anot D.Selickaitės, koncepcija yra pakeista – jeigu vartotojo netenkina jam siūlomas planas, jis visada gali kreiptis į mobiliojo ryšio operatorių ir keisti planą pagal savo poreikius.
„Asmeninis planas yra sukurtas pagal vartotojo poreikius. Jeigu vartotojo situacija yra pasikeitusi, jis gali ateitį į saloną ir pakeisti planą“, – sakė „Omnitel“ atstovė. Pasak jos, plano koncepciją prieš kelis mėnesius nuspręsta pakeisti dėl pablogėjusios ekonominės situacijos.
„Planas buvo kuriamas 2008 metų pabaigoje, buvo manoma, kad vartosena liks tokia pati, kaip ir praeitais metais, tačiau nedarbas ir krizė pakoregavo gyventojų poreikius. Todėl mes stengiamės atsižvelgti į kiekvieno vartotojo situaciją“, – teigė D.Selickaitė.