Bilas Geitsas asmeniniu marketingo konsultantu pasisamdė lietuvį
Bilas Geitsas grįžta į „Microsoft” ir savo asmeniniu konsultantu samdo pasaulyje žinomą marketingo strategijos web 2.0 amžiuje konsultantą Liną Šimonį.
„Laikai pasikeitė ir „Microsoft” laukia nauji iššūkiai, susiję su web 2.0 ideologijos įsigalėjimu ir naujomis marketingo galimybėmis web 2.0 eroje. „Microsoft” planuoja ir naujajame amžiuje būti lyderiu, todėl renka pačių geriausių specialistų komandą.
Liną Šimonį pasisamdyti asmeniniu marketingo strategijos konsultantu paskatino jo parašyta el. knyga „The New Rules of Business Blogs”, – teigia „Microsoft” įkūrėjas Bilas Geitsas.
„Pastaruoju metu dažnai bendrauju su įvairių sričių profesionalais iš viso pasaulio. Pastebėjau, kad užsieniečiai yra atviresni bendradarbiavimui, nei lietuviai. Kai man parašė Bilas Geitsas, buvo iš tiesų netikėta. Tai, kad kompiuterinių technologijų pradininkas man patiki būti jo asmeniniu konsultantu – didžiausias mano 17-os metų darbo įvertinimas”, – teigia Linas Šimonis.
Neoficialias duomenimis, amerikiečio ir lietuvio susitikimas artimiausiu metu numatomas Lietuvoje. Spėjama, kad Bilas Geitsas vizitą į Europą derins su skrydžiu į Londoną, kur šiais metais planuojama įkurti „Bilo ir Melindos fondo” biurą.
Linas Šimonis – 17-os metų patirtį turintis marketingo strategijos specialistas, pirmojo lietuviško asmeninio puslapio apie marketingą www.pozicionavimas.lt autorius. Linas Šimonis „BusinessWeek” ekspertų grupės narys; el. knygų „The New Rules of Business Blogs” ir „The 2 Marketing Steps Every Women’s Basketball Team should make” autorius.