Mažeikiuose atidarytas modernus klientų aptarnavimo centras, į kurį energetikai investavo daugiau kaip milijoną litų
Akcinė bendrovė „VST“ ypač didelį dėmesį skiria kokybiškam klientų aptarnavimui. Specialistai dirbdami vadovaujasi įmonėje įdiegtais klientų aptarnavimo standartais, iš esmės renovuojami klientų aptarnavimo centrai.
Lapkričio 27 dieną Mažeikiuose atidarytas šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras, kuriame paslaugos bus teikiamos centralizuotai. Klientai, norintys sutvarkyti su elektra susijusius reikalus, viską galės padaryti vienoje vietoje, nesiblaškydami po skirtingus kabinetus.
Moderniame centre klientus aptarnaus keturi patyrę, aukštos kvalifikacijos specialistai. Mažeikių miesto ir rajono gyventojai, įmonių atstovai galės sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, gauti technines sąlygas prisijungimui prie skirstomųjų tinklų, deklaruoti apskaitos prietaisų rodmenis, gauti informacijos apie skolas ar užregistruoti gedimus.
„Šiuolaikiškame ir moderniame klientų aptarnavimo centre klientai bus aptarnaujami operatyviai ir kokybiškai. Darbuotojų kompetencija, centralizuotas paslaugų teikimas, modernus ir šiuolaikiškas klientų aptarnavimo centras – tai pagrindiniai komponentai, leisiantys užtikrinti sklandų darbą bei pranokti klientų lūkesčius,“ – sako Arvydas Šemeta, akcinės bendrovės „VST“ Mažeikių skyriaus viršininkas.
Į Mažeikių klientų aptarnavimo centro renovaciją akcinė bendrovė „VST“ investavo daugiau kaip milijoną litų. Atliktas kapitalinis pastato remontas – atnaujintos skyriaus patalpos, fasadas, įrengtos šiuolaikiškos ir patogios darbo vietos, sutvarkyta aplinka.
Akcinė bendrovė „VST“ skirsto ir tiekia elektros energiją Vakarų Lietuvai. Elektros energija bendrovė aprūpina beveik 700 tūkst. klientų. Pagrindinės VST investicijos skiriamos eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams rekonstruoti ir klientams teikiamų paslaugų kokybei gerinti. VST pagrindinis akcininkas yra LEO LT, valdantis 97,9 proc. visų bendrovės akcijų.
AB „VST” ryšių su visuomene skyrius