Dažų parduotuvėje Vilniuje – pusplikės pardavėjos
Tikriausiai šią sostinės parduotuvę reikėtų pervadinti „Vyrų džiaugsmu“ arba „Moterų galvos skausmu“, nes dažus, klijus, skiediklius ir kitas būsto remontui reikalingas medžiagas ten parduoda pusnuogės moterys. Vyriškos lyties klientai tokiu aptarnavimu greičiausiai nesiskundžia, tik kas nutinka, jei į parduotuvę jie užsuka su žmonomis ir vaikais?
Pusnuogės pardavėjos papiktino vilniečių porą
„Šeštadienį su vyru užsukome į parduotuvę nusipirkti dažų, o mus pasitiko nuogos moterys ir dar pasiūlė mums kavos, – pasakojo vilnietė. Jos vilkėjo permatomas sukneles, o po jomis… nebuvo nieko. Mes „apakome“ jas pamatę. Išsitempiau vyrą į kitą parduotuvę, nes mums reikėjo nusipirkti dažų.“
Panašu, kad moters ir jos sutuoktinio reakcijos nebuvo vienodos, nes vilnietei vyrą reikėjo „išsitempti“ iš dažų parduotuvės. „Jam gal ir įdomu buvo“, – nusijuokė pirkėja, tačiau patvirtino, kad juos abu papiktino begėdiška apranga.
O štai aštuoniolika metų veikiančios įmonės, kuriai priklauso parduotuvė sostinės Ateities gatvėje, vadovas Robertas Draskinis tokį aptarnavimą vadina „konkurencingumo“ didinimu.
Rinkodaros ar nesveikos fantazijos įrankis?
Įmonės direktorius patvirtino, kad jų parduotuvėje Ateities gatvėje jau trečią savaitę pardavėjos vilki skaidrius drabužius. „Na, nepasakyčiau, kad moterys yra nuogos. Pirmiausia, jos yra merginos. Antra, jos vilki sukneles. Vienas drabužis yra mažiau, kitas – daugiau skaidrus. Kai kam jie gali pasirodyti per daug skaidrūs“, – paaiškino R. Draskinis.
Pasak vadovo, pardavėjos nebuvo nuogos, tik nesegėjo liemenėlių. Minėta sostinės gyventoja, pasipiktinusi tokia apranga, į parduotuvę užsuko su vyru. O jei čia ateitų poros su mažamečiais vaikais, kaip jiems reikėtų paaiškinti tokį aptarnaujantį personalą?
„Mes rūpinamės savo klientais, stengiamės, kad jie išeitų patenkinti, – štai tokį argumentą pateikė R. Draskinis. – Ir teisininkę galime bendrame pliaže pamatyti be viršutinės bikinio dalies, bet dėl to nenustembame, nesmerkiame jos.“
Įmonės, kuriai priklauso minėta dažų parduotuvė, direktorius teigė, kad jis permatomais drabužiais aprengti darbuotojas nusprendė dėl to, kad 70–80 proc. jų klientų sudaro vyrai.
O kaip su 20–30 proc. likusių klienčių moterų? Vadinasi, ši parduotuvė diskriminuoja „mažumą“ ir nesirūpina jos poreikių patenkinimu, t. y. vyriškos lyties pardavėjai nevilki, pavyzdžiui, skaidriais kombinezonais?
„Jei 50 proc. klientūros sudarytų moterys, pasirūpintume ir jomis“, – tikino vadovas.
Pasak R. Draskinio, permatoma apranga vilkinčios dažų pardavėjos kol kas dirba vienoje įmonei priklausančioje parduotuvėje, bet galbūt šitą „konkurencingumo gerinimo“ praktiką jie perkels ir į kitus filialus.
Kaip tokius konkuravimo metodus vertina kiti verslininkai? „Nuogos moterys striptizo klube yra normalu, o dažų parduotuvėje? Manau, tai yra nesveikos savininko fantazijos“, – sakė kitos sostinės įmonės vadovas.
{alfa2}