Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

Lieknėk, nesilaikydama dietos! PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Alina Goršenina | 2010 m. lapkričio 25, Ketvirtadienis, 15:06

Amžina moteriška dilema – kaip numesti svorio? Ir tam, kad pradėtų kamuoti šis klausimas, visai nebūtina turėti antsvorio! Kartais ši mintis priveda iki kraštutinumų – rimtų mitybos sutrikimų, kaip anoreksija ir bulimija.

Tikriausiai pati didžiausia problema šioje situacijoje ta, kad visos dietos yra kankinančios ir alinančios, sudėtinga paprasčiausiai nevalgyti.



Kodėl aš turiu raudonuoti iš gėdos, kai eilinį kartą viduryje paskaitos mano pilvas užgroja kažką iš AC/DC kolekcijos?

Kodėl kaskart net silpna pasidaro, kai matau, kaip mano draugė mėgaujasi pyragaičiais, glaistytais šokoladu?

Kodėl mano brangusis su pasimėgavimu kemša mano firminę lazaniją, o aš spoksau į jį ir graužiu morką?

Kodėl tris kartus per savaitę paskutinius galus atiduodu sporto salėje, kai tuo metu su draugėmis galėčiau gurkšnoti kavą Laisvės alėjoje?

Nejau nėra jokios kitos išeities ir teks kankintis iki tol, kol pagaliau pasensiu ir mano išvaizda man jau nebebus tokia svarbi?

Gal nereikia taip žiauriai? Mūsų organizmas visada aktyviai priešinasi bet kokiai dietai – vos tik pajunta, kad gresia Leningrado blokada, išspaudžia iš gaunamo maisto viską, kas įmanoma ir krauna į atsargas. Tada, rodos, storėji ir nuo stiklinės vandens. Tačiau mūsų organizmas nepakankamai gudrus, kad sugebėtų perskaityti dietą tarp eilučių. Todėl pabandykime apsimesti, kad dietos nesilaikome!

Iš karto sakau – tai – ne dieta, o tik kelios gudrybės.

Trijulė – kofeinas, nikotinas ir garstyčios – patys geriausi medžiagų apykaitos stimuliatoriai. Rūkyti jokiu būdu nesiūlau. Bet niekas netrukdo suvalgius pietums vištienos krūtinėlę su garstyčių padažu, išgerti puodelį juodos kavos.

Aštrus maistas greitina medžiagų apykaitą. Be to, kai burna dega taip, kad, rodos, tuoj pradėsi spjaudytis ugnimi, labai daug suvalgyti sudėtinga.

Kavą gerti irgi reikia protingai. Kava padeda iš organizmo pasišalinti skysčiams, todėl automatiškai jis tuos skysčius pradeda kaupti ir mes tinstam. Būtent todėl Prancūzijoje kartu su espreso kavos puodeliu patiekiama stiklinė vandens. Taisyklė tokia: išgeri puodelį kavos – išgeri stiklinę vandens.

Nebūtina suvalgyti viską, kas yra lėkštėje – galima kaskart palikt kelis kąsnius. Po kiek laiko tai taps įpročiu.

Valgykite iš mažesnių lėkščių – jos atrodo pilnesnės, nors porcija ta pati.

Cukrus – pats baisiausias narkotikas. Pamėginkite savaitę visai nevalgyti arba valgyti kaip įmanoma mažiau cukraus turinčių produktų (duonoje irgi yra cukraus). Jei ištversite savaitę, pasijusite kaip atlikusios žygdarbį. Tačiau, kaip ir nuo kitų narkotinių medžiagų, nuo cukraus irgi atprantama ir vėliau poreikio beveik nejaučiama. Galite pradėti atsisakydamos cukraus kavoje bei arbatoje.

Baltą duoną keiskime juoda. Kartą ar du per savaitę galima pasilepinti nedidele bandele.

Niekada nevalgykite, kol pasijusite visiškai sočios!!! Tai – viena svarbiausių taisyklių. Rytų Azijos tautos valgo iki 70 – 80% sotumo jausmo. Ar daug matėte apkūnių kiniečių? Jau geriau po valandos kitos kažką papildomai užkąsti, bet jokiu būdu nepersivalgyti. Liaudiškai paprastai kalbant, kas kartą apsivalgant, „ištampomas“ skrandis, todėl kuo toliau, tuo daugiau reikia maisto, kad aplankytų sotumo jausmas.

Mėsa – ne priešas. Ypač mūsų klimato juostoje. Storėjama ne nuo mėsos, o dėl netinkamo jos paruošimo būdo. Jei šonkauliukai plaukia aliejuje ir taukuose, nereikia norėti, kad neaugtų papildomi kilogramai.

Yra tokia auksinė taisyklė: „Nevalgyk nieko, ko neatpažintų tavo prosenelė“. Kitaip tariant, geriausias maistas – pienukas, varškytė, kiaušiniai, mėsytė, vaisiai, daržovės ir visi kiti „tikri“ produktai ar iš jų pagaminti patiekalai.

Per PMS svoris gali padidėti iki 4 kilogramų, todėl be panikos!

Jei mėgstate užkandžiauti vakarais prie televizoriaus, traškučius galima pakeisti guminukais. Rūgščiais be abejo.

Labai svarbu – valgykite būtent tai, ko tuo metu norisi. Tarkim, jei norisi sūrio, vadinasi jo reikia ir organizmas duoda tikslią komandą. Jei vietoje sūrio valgysite kažką kitą, pasitenkinimo ir sotumo jausmas neateis, jūs kimšite viską iš eilės, bet organizmas ir toliau reikalaus sūrio!!!

Valgykite lėtai. Sotumo jausmas – gudrus niekšelis, kuris mėgsta ateiti pavėluotai. Mėgaukitės kiekvienu kąsniu ir pamatysite, kad tų kąsnių reikia vis mažiau.

Žalia arbata ir avižų košė labai gerai išvalo organizmą ir virškinimo traktą. Mano šeimoje mama išugdė tradiciją – vakarienei bent kelis kartus per savaitę valgoma avižų košė.

Niekada neikite į parduotuvę alkanos! Ko nenusipirksi, to nesuvalgysi. Todėl saldumynų skyrių arba iš viso aplenkime, arba ten pakliuvusios per daug neįsijauskime.

Neturite laiko sportuoti? Greitas ėjimas beveik prilygsta bėgiojimui. Išlipkite viena stotele anksčiau ir pėdinkite iki darbo ar namų pėstute.

Lėkštėje turi būti kuo daugiau spalvų. Skirtingų spalvų vaisiai ir daržovės kaupia skirtingas medžiagas, reikalingas mūsų organizmui.

Linkiu būti sočiomis ir gražiomis!

 

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla