Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

Šokoladas dietos metu - ar tai suderinama? PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Airina Vaičiulienė | 2010 m. liepos 20, Antradienis, 10:59

šokoladinė dieta

Daugelį metų šokolado mėgėjai svajojo apie dietologą, kuris leistų valgyti šokoladą bei pamokytų gudrybių, kurios padėtų numesti svorio vartojant šį skanėstą. Užduotis pakankamai sudėtinga, žinant, kad kakavos pupelės, iš kurių gaminamas šokoladas, turi 50% riebalų, žinomų kaip kakavos aliejus. Šis aliejus pagal sudėtį labiau panašus į gyvulinius, nei 5 augalinius (būtent dėl šios priežasties jis tampa kietu kambario temperatūroje) taukus. Ir vis dėlto, šokoladas lieknėjimui - realu?

 

Riebiosios kakavos rūgštys padeda cholesterolio kaupimuisi ir yra puiki medžiaga, padedanti užpildyti mūsų riebalines ląsteles. Tuo pačiu, kiti kakavos pupelių komponentai, iš tiesų, naudingi ir padeda sulieknėti: kofeinas ir teobrominas — didina medžiagų apykaitą ir tonusą; feniletilaminas — gerina nuotaiką ir saugo nuo depresijos.

 

Šokolado flavanolai — atakuoja laisvuosius radikalus apsaugodami organizmą nuo senėjimo procesų. Būtent flavanolai suteikia šokoladui rudą spalvą.

Logiška išvada: kuo tamsesnis šokoladas, tuo aukštesnės jo antioksidantinės savybės ir tuo jis naudingesnis Jūsų organizmui. Taigi, dietologų nuomone, idealiausias šokoladas — kartusis juodasis šokoladas, kuriame yra virš 70% kakavos, o riebalų ir cukraus — minimalus kiekis.

 

Mėgstantys baltą šokoladą arba šokoladą su riešutais, turėtų nusivilti. Netgi patys pažangiausi dietologai nerekomenduoja tokių šokoladų valgyti kiekvieną dieną.

 


Knygos „Šokoladinė dieta“ autorius ir dietologas rašo, kaip sulieknėti  trimis kilogramais per savaitę, neatsisakant „šokoladinių malonumų“.

Visų pirma, būtina nuspręsti, kokiai „šokoholikų“ kategorijai Jūs priklausote. Po to, griežtai kontroliuokite suvartojamo šokolado kiekį bei laikykitės žemiau pateiktų patarimų bei nurodymų.

 

Tai tėra tik keli pasiūlymai moterims, norinčioms riboti suvartojamą riebalų kiekį, tačiau negalinčioms atsisakyti šokolado. Siūlomas maistas turi būti kuo įvairesnis, jame turi būti gausu įvairiausių organizmui reikalingų medžiagų, ir jei Jums pavyks maisto racioną su tam tikrais apribojimais įgyvendinti, tada galite save palepinti šokolado gabalėliu, antroje dietos pusėje.

 

ŠALTINIS: eli.lt

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla