Ką reikėtų valgyti esant karštai vasaros dienai?

Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

Ką reikėtų valgyti esant karštai vasaros dienai? PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Airina Vaičiulienė | 2010 m. liepos 14, Trečiadienis, 15:35

Kadangi per karščius organizmui ir taip tenka didelis krūvis, nereikėtų valgyti per daug riebių, keptų patiekalų. Į maisto racioną siūloma įtraukti kiek galima lengvesnį maistą. Tradiciškai pusryčiams siūloma valgyti įvairių kruopų košes, dribsnius, užpiltus karštu vandeniu ar kakava, pienu, kad jie išbrinktų.

 

Pietums reikėtų atsisakyti riebių patiekalų, geriau tiktų valgyti žuvies patiekalus su kiek galima daugiau šviežių daržovių, nes jos turi ir skysčių, ir mineralų, ir vitaminų.  Iš mėsos patiekalų tiktų liesa mėsa – paukštiena be odos arba liesa jautiena.

 

Itin karštą dieną geriau rinktis vištieną, liesą mėsą, žuvį su dideliu šviežių daržovių kiekiu. Siūloma mėsos patiekalą valgyti su dviguba šviežių daržovių porcija, kad gautume daugiau vitaminų, mineralų, lengvai įsisavinamų angliavandenių, iš kurių greitai išsilaisvina energija, ir mes jausimės energingi ir žvalesni.

 

Taip pat geriausia, kad maistas būtų šiltas, o ne šaltas. Jei valgome šaltibarščius, jie atgaivina kaip šalta sriuba, o jeigu valgom antrą patiekalą, jis turėtų būti šiltas.

 

Vakarienei reikėtų rinktis lengvesni maistą: varškę su šviežiomis uogomis, varškę su jogurtu. Uogomis galima gardinti kefyrą, rūgpienį, jogurtą. Tai – gaivus ir maistingas patiekalas vakarienei. Tinka blyneliai su varške, su trintomis šviežiomis uogomis. Reikėtų atsisakyti uogienių.

 

Esant dideliems karščiams gali iš viso dingti apetitas, todėl jei žmogus nenori valgyti, per jėgą to daryti nereikėtų. Karštą vasaros dieną 2,5–3 litrai skysčių – tai minimumas, kiek reikėtų išgerti. Tačiau nereikia išgerti per kartą puslitrį, gerti reikia nedideliais gurkšneliais ir dažnai.

 

Jokiu būdu netinka manyti, kad atsigėriau per pusryčius ir atsigersiu per pietus. Reikia gerti nuolat, po porą gurkšnių ir su savimi turėti mineralinio ar mineralizuoto vandens net būnant mieste.



Doc. dr. Rimantas Stukas

 

www.technologijos.lt

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla