Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

Metame svorį: 7 lengvi būdai! PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Administratorius | 2013 m. liepos 14, Sekmadienis, 11:27

Visos norime būti lieknos, tačiau daugeliui sunkiai sekasi laikytis dietos ar sistemingai sportuoti, tad pateikiame kelis labai lengvus ir smagius patarimus, kurie tikrai veikia!
Šokam!

Net jeigu ir nesidomite garsenybių šokių laidomis, tai žiniasklaidoje tikrai pastebite, kaip šokti pradėję žmonės pasikeičia, o papildomi kilogramai tirpste tirpsta. Pakanka 2-3 šokių treniruočių per savaitę ir jau greitai galėsite džiaugtis tobulėjančia figūra.


Miegam!


Supermodelis Heidi Klum teigia, kad jos lieknumo paslaptis yra medžiagų apykaitą skatinanti stiklinė šilto vandens su citrinos sultimis kiekvieną rytą bei bent jau 9 valandos miego naktį.

Valgom salotas su salotom!


Nuostabu, jeigu renkatės salotas, tačiau jų negardinkite jokiais padažais - prisiminkite, kad šaukštas grietinės ar majonezo padvigubins kalorijų skaičių! Sumaišykite šaukštą alyvuogių aliejaus ir šaukštą citrinos sulčių, pridėkite mėgstamų prieskonių ir skanaukite salotas!

Ir... geriam kavą su kava!


Riebūs padažai salotas paverčia anaiptol ne dietiniu patiekalu. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie kalorijų praktiškai neturinčią kavą - jeigu maišote ją su plaktu pienu, grietinėle, sirupu, karamele ar cukrumi, tai galite įsivaizduoti, kiek kalorijų gausite vos iš vieno puodelio. Negalite įsivaizduoti? Apie 500!

Mažinam lėkštes!


Su savanoriais atlikti tyrimai daugybę kartų parodė, kad didesnė lėkštė = daugiau suvalgyto maisto. Valgymui pasirinkę mažesnę lėkštę suvalgysite net 25% mažiau ir nė nepajusite skirtumo, jausitės soti, nebūsite apsunkusi, o ilgainiui svoris ims kristi!


 Truputis nuodėmių!


Kiekvienas dietologas jums pasakys, kad bėda visai ne šokolade, traškučiuose, sūriuose riešutuose ar kitose mažose nuodėmėse. Bėda užklumpa tada, kai nuodėmės tampa didelėmis. Visus užkandžius laikykite sunkiai pasiekiamoje vietoje, o kai nuspręsite jais pasimėgauti, tai iš anksto įsidėkite tik šiek tiek. Beje, jeigu labai norisi daugiau pakramsnoti, tai rinkitės spragėsius be priedų arba su šiek tiek druskos - didelis dubuo turi tik 100 kalorijų.

 

Eli.lt

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla