Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

Auksinės taisyklės, kaip išlikti lieknai PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Administratorius | 2013 m. vasario 13, Trečiadienis, 12:11
Labai svarbu visada stengtis būti geros formos. Susikurkite tokį gyvenimo ritmą, kuris įgalintų būti gražia ir grakščia visada, ne tik retkarčiais.
Štai tos auksinės taisyklės, kurios jums padės.
1. Kuo dažniau stebėkite žmones ir analizuokite. Per pietų pertrauką apžiūrinėkite kavinės lankytojus. Lyginkite, ką jie valgo ir kiek. Kaip maitinasi lieknas žmogus, o kaip – storas?
2. Nesisverkite per dažnai. Nė puskilogramiu nesumažėjęs svoris gali pakirsti norą toliau stengtis atsikratyti nereikalingo balasto.
3. Jei esate įpratusios dengti stalą visai šeimai, gaminti ir patiekti po kelis patiekalus, tai geriau kuriam laikui atsisakykite šios tradicijos puoselėjimo. Verčiau išdėstykite maistą kiekvienam į lėkštes, kad nekiltų pagundos prisidėti dar. O kiti šeimos nariai galės nueiti į virtuvę atsinešti papildomos porcijos.

4. Nevaržykite savęs per griežtai. Saikingais kiekiais galima valgyti beveik viską. Draudžiamas produktas būna labiausiai geidžiamas.

5. Nežiūrėkite televizoriaus valgydami. Nesiblaškydami mėgausitės kiekvienu kąsneliu, todėl pasisotinsite greičiau ir prisivalgysite mažiau.

6. Būkite aktyvios, dalyvaukite visuose šeimos reikaluose ir įvairiuose visuomeniniuose renginiuose. Daug kas ryja maistą iš gryno nuobodumo, kai aplinkui vyksta tiek daug įdomių dalykų.

7. Nelaikykite produktų matomoje vietoje. Juk sakoma, kad „valgome akimis“!

8. Kruopščiai sukramtykite kiekvieną kąsnį, ne mažiau kaip 20 kartų. Šis procesas padės susikoncentruoti į maistą ir neleis vienu prisėdimu ištuštinti lėkščių, nė nepajutus maisto skonio.

9. Niekada nepraleiskite nė vieno valgymo.

10. Nevalgykite namuose bet kur. Pasirinkite sau vieną nuolatinę vietą. Taip sumažinsite namuose vietų skaičių, kurios asocijuotųsi su maistu.

11. Po valgio būtinai išsivalykite dantis. Jei burnoje liks maisto skonis, nevalingai susimąstysite, ar nesuvalgius dar ko nors.

12. Prieš eidami į renginį, kuriame bus gausiai vaišinama, pavalgykite namuose, kad išvengtumėte pagundų.

13. Sudarykite pirktinų produktų sąrašą ir tik tada eikite į parduotuvę. Griežtai laikykitės savo pirkinių plano.

14. Niekada neikite į prekybos centrą tuščiu skrandžiu.

15. Pajutę alkį pirmiausia išgerkite vandens, pasivaikščiokite arba pasimankštinkite.

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla