Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

Sveiki ir skanūs užkandžiai PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Administratorius | 2012 m. rugpjūčio 12, Sekmadienis, 08:10

Mėgstate užkandžiauti, bet bijoti priaugti nereikalingų kilogramų? Užkandžiaukite teisingai!

Jogurtas. Pasirinkę jogurtą — nesuklysite. Jis praturtintas pačiais sveikiausiais ir reikalingiausiais vitaminais. Jis yra ne tik labai gardus (tereikia pasirinkti mėgstamiausią skonį), bet ir sveikas! Jei norite sulieknėti, rinkitės liesą jogurtą.


Riešutai. Patys tinkamiausi — graikiniai arba pistacijos. Valgykite kuo mažiau žemės riešutų, nes juose nėra daug vitaminų ir naudingų medžiagų. Riešutus patartina valgyti pirmojoje dienos pusėje, nes jie yra gana sunkiai virškinami. Riešutai tinka visiems, kurie skundžiasi širdies ligomis.
Švieži vaisiai. Žiemą galite valgyti džiovintus vaisius, tačiau vasarą neabejokite ir rinkitės tik šviežius vaisius — sveikatai ir grožiui puikiai tinka obuoliai, kriaušės ir Lietuvos miškuose randamos uogos.

Patarimai


    Jei namuose gaminate vaisių ar uogų kokteilį, jokiu būdu negardinkite jo cukrumi.
    Darydami kokteilius, vaisius būtinai nuplaukite, o jei jų žievė stora — lupkite.
    Jogurtus rinkitės tik natūralius, praturtintus nemažu vitaminų kiekiu.

 

Eli.lt

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla