Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

Sporto klube daromos klaidos PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Administratorius | 2012 m. gegužės 01, Antradienis, 08:32

Treniruotėms sporto klube skiriame nemažai laiko ir pastangų, tačiau vertėtų atkreipti dėmesį į keletą pagrindinių dalykų, padėsiančių pagerinti rezultatus ir išvengti traumų. Sužinok, kokios klaidos pasitaiko dažniausiai  ir kaip jų išvengti.

Neapšylate/neatvėstate

Jei norite išvengti fizinių traumų sporto metu, prieš treniruotę privalote tinkamai apšilti. Raumenys gerai nedirba tol, kol nesušyla. Jei tikitės išsisukti be apšilimo, raumuo gali plyšti arba būti patemptas.


Patarimas: Prieš treniruotę kurį laiką užsiimkite veikla, apšildančia raumenis. Tai gali būti lengvas keleto minučių pasivaikščiojimas bėgimo takeliu ar keli pratimai ant treniruoklio. Tik pradėję sportuoti neskubėkite, nes šitaip kūnas geriau paruošiamas intensyvesnio krūvio treniruotei, rašo thedietchannel.com.

Baigę sportuoti atlikite svarbiausių raumenų tempimo pratimus. Jei nesate tikri kaip tai padaryti, paieškokite raumenų tempimo pratimų lentelės, kuri būna kiekviename sporto klube, ir sekite jos nurodymais arba paprašykite sporto salėje budinčio trenerio pagalbos. Atminkite, jog po treniruotės nedarydami tempimo pratimų “padedate” kūnui prarasti lankstumą. Geras lankstumas ne tik pagerina fizinę formą, bet ir efektyviai apsaugo nuo traumų.

Netaisyklinga kūno padėtis atliekant pratimus


Netaisyklinga kūno padėtis atliekant pratimus gali paversti niekais jūsų sportinius rezultatus ir netgi sukelti pavojų organizmui. Patempti raumenys, plyšusios sausgyslės ir nugaros skausmai - tai tik keletas rizikingų pasekmių, galinčių pasitaikyti netaisyklingai atliekant pratimus.

Patarimas: Naudodamiesi kardio treniruokliu stenkitės stovėti išsitiesę. Greitai eidami ant bėgimo takelio nusistatykite jums tinkamą nuolydį ir greitį, nes tik tada galėsite ramiai sportuoti, o ne įsitempę laikytis už treniruoklio rankenų. Naudodamiesi steperiu daugiau dirbkite kojomis. Jei pastebėsite, kad ima dirbti ir viršutinė kūno dalis arba norisi atsilošti, pasiremti, vadinasi, nustatytas sunkumo lygis yra per didelis.

Sumažinkite jį iki tokio, kad imtumėte jaustis taip, lyg liptumėte paprastais laiptais. Naudodamiesi elipsiniu treniruokliu taip pat daugiau dirbkite kojomis. Mindami treniruoklį–dviratį sėdėkite tiesiai.
Dirbdami su lengvesniais svoriais stenkitės, kad stuburas išliktų lygioje padėtyje su kaklo slanksteliais ir stuburgaliu. Lenkdami galvą į priekį galite pasitempti kaklą.

Iki galo nepabaigiate judesių


Eidami ant bėgimo takelio ir tuo pačių atlikdami eilę pratimų bicepsams, turite atlikti plačius lėtus judesius, o ne aktyviai mosuoti rankomis. Raumenys stiprinami tik tada, kai pratimai atliekami tinkamai ir iki galo.

Patarimas: Sportuodami ant bėgimo takelio eikite dideliais žingsniais. Pratimus bicepsams atlikite lygiagrečiai kojų žingsniams, pavyzdžiui, žengdami kaire koja atlikite pratimą kaire ranka. Tokiu atveju nuolat palaikomas maksimalus raumenų darbas ir susilaukiama geresnių rezultatų. Nesvarbu, kaip greitai einate ar kiek kartų apsukate ranką, tai nebus taip efektyvu kaip keletas lėčiau atliktų, bet taisyklingų judesių.

Treniruojate tik kelias raumenų grupes

Kiek kartų gyvenime jums teko matyti kultūristą išdidžiai vaikščiojantį aplinkui ir demonstruojantį tvirtus pečius, tačiau turintį liesas pasigailėjimo vertas kojas? Treniruodami tik kelis kūno raumenis suformuosite neproporcingą figūrą, o ateityje galite susilaukti neigiamų pasekmių. Kai treniruojami tik kai kurie kūno raumenys, o kitiems neskiriama dėmesio, atsiranda raumenų disbalansas. Tai reiškia, jog diena po dienos didėja traumų tikimybė.

Patarimas: įsitikinkite, kad dirba visos jūsų kūno raumenų grupės, nes tik tokiu atveju jis atrodys proporcingai. Jei nesate tikri, kaip tą padaryti, verčiau naudokitės sporto klubo siūlomomis programomis, pasitarkite su sporto salės arba asmeniniu treneriu.

Kad treniruotė būtų saugi ir efektyvi, laikykitės pagrindinių taisyklių. Įtraukę jas į savo sporto rutiną, pastebėsite skirtumą: treniruočių metu išliksite saugūs ir priversite ne save dirbti treniruotei, o treniruotę dirbti jums.

 

 

Šaltinis: mesmoterys.lt

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla