Naujiena!!!

Skelbimų paieška

Susisiekime

Nori pranešti apie įvykį, renginį???

El.paštas: naujienos@infomazeikiai.lt

Naujausi komentarai

Artimiausi renginiai

NOEVENTS

Aplankyk!!!

Grupė SEKUNDA
Vestuviniai Muzikantai vestuvėms!

4 būdai kilstelėti darbingumą PDF Spausdinti Email
Straipsnį paruošė Irma Peldė | 2011 m. liepos 31, Sekmadienis, 04:56

Jūs žinote, kad amžinasis variklis neegzistuoja. Užtai amžinasis stabdis tikrai yra. Ir tai ne kas kita, o Jūsų darbas – reikalai nė truputėlio nejuda iš vietos. Kas gi atsitiko? Greičiausiai tiesiog ėmėte ir perdegėte. Galima tai pavadinti nuovargiu, galima – persidirbimu, tačiau aišku viena – būtina tučtuojau kažko imtis.

 

Gera pradžia – pusdienis darbo. Geras darbuotojas vos įžengęs į savo kabinetą kimba į darbą, o dar geresnis darbuotojas dieną pradeda įprastu ritualu. Kavos ar arbatos  puodelis, rytinio laikraščio antraštės, elektroninio pašto peržiūra – rytiniam ritualui tinka viskas, kas padės nusiteikti naujai darbo dienai, įsivažiuoti ir  psichologiškai persiorientuoti iš naminio režimo į darbinį.

 

Specialistai tvirtina, kad tinkamai pradėta darbo diena gali net 20-25 proc. pakelti darbingumą. Itin svarbu „pragroti“ darbo dieną prieš imantis darbų – susiplanuoti, apgalvoti ir pirmiausia mintimis kibti į darbą, o tik paskui pereiti prie fizinių veiksmų. Tiesa, neįsijauskite per daug ir numatykite aiškų terminą, kiek laiko skirsite tokiam įsivažiavimui. Ir pasistenkite jo neviršyti. Kitaip rizikuojate taip ir prarymoti visą dieną, užuot bent šiek tiek pasistūmėję su savo darbais į priekį.

 

Degalai už dyką. Labai svarbu kartkartėmis nuo darbo pailsėti. Tačiau dar svarbiau tai daryti laiku ir ne per ilgai. Jei pertraukėles darysite per retai, darbingumas neišvengiamai kris. Tačiau reguliarūs trumpi stabtelėjimai (ne dažniau kaip kas valandą ir ne ilgiau nei 10 min.) tik paspartina darbą. Jei pastaruoju metu užgriuvo darbų lavina ir prošvaisčių nenusimato, o Jūs pajutote, kad tuojau perdegsite, išmintingiausias sprendimas būtų sumažinti tempą. Jei negalite pasiimti išeiginių ar atostogų, pakaks bent jau gerai apgalvoti ir suplanuoti savo dienotvarkę: išbraukti iš jos viską, kas nėra itin svarbu, neskubius darbus atidėti bent keletui dienų, skirti pakankamai laiko poilsiui, atsisakyti iki paryčių trunkančių triukšmingų vakarėlių, bent trumpam pakeisti aplinką – užuot sėdėjus prie televizoriaus išsiruošti paplaukioti į baseiną, pažaisti boulingą ar tenisą.

 

Trumpos distancijos. Produktyviausias darbas būna tada, kai jis padalinamas į keletą trumpų distancijų, atliekamas etapais, žingsnis po žingsnio. Taigi pertraukėlės reikalingos ne tik smegenims pailsėti, bet ir suvokti, kad vienas etapas jau praeitas, tarpinis tikslas pasiektas bei persiorientuoti naujam etapui, naujam darbui. Trumpam pakitęs veiklos pobūdis – efektyviausia priemonė darbingumui išlaikyti. Jei dirbate protinį darbą, pagelbėti gali net keletas pritūpimų, nugaros, sprando raumenų pamankštinimas.

 

Šventas ritualas – popiečio kava! Jei kažkada laukiniams mūsų protėviams bendrumo jausmą sustiprindavo vidury gyvenvietės rusenantis laužas, prie kurio visi susirinkdavo kas pasišildyti, kas kokį sumedžiotą stumbrą išsikepti, tai dabar tą pačią funkciją atlieka gerokai modernizuotas laužo variantas – kavos aparatas. Bendras kavos (arba arbatos) gėrimo ritualas suartina kolegas, leidžia trumpam atitrūkti nuo darbo reikalų, vėl pabūti savimi, o ne beveidžiu pareigas užimančiu asmeniu.
Beje, eksperimentais nustatyta, kad kompanijose, kur bendradarbiai turi kavos pertraukėlių tradiciją, darbai atliekami produktyviau, vyrauja geresnė psichologinė atmosfera, nei darbovietėse, kuriose kavos pertraukėlės netoleruojamos.

 

Šaltinis: eli.lt

 

 

 
Kiti straipsniai šioje kategorijoje
Pridėti naują komentarą
KOMENTARAI
Vardas:
El. paštas:
 
Komentaro pavadinimas:
Žemiau galite rašyti savo komentarą:
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
Įveskite paveiksliuke matomus simbolius.

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

KOMENTARAI

Sukūrė Inforena   Kuriant panaudota atvirojo kodo TVS Joomla